Ljuvligt!

-Mamma du brukar vara glad
-Är jag inte glad nu då?
-Nej!
-Vad är jag då?
-Du är bara sur...


Det sa min dotter till mig nyss :O hon tycker jag är tråkig. Men Noah går mig lite på nerverna just idag.
Han klättrar, han sitter i fönstret, gräver i blommorna, klättrar på tv-bänken, drar i Idas hår, springer i soffan och river av sig blöjan.
Jag känner bara att det börjar bli lite drygt. Jag är så fruktansvärt trött. Riktigt trött!
Var på föreläsning i fm, jag var inte alls sugen på att lyssna och skriva.
Vet inte alls vad det är för fel idag. Kanske är det för att Noah väckte oss 1000 ggr i natt.
Föräldralivet är väl nästan helt felfritt ;).
Älskar mina barn över allt annat men vissa dagar vill man bara vara.
Slumra på soffan, titta på tv och äta massor med godis.
Men det går inte.Idag hade jag behövt en sån dag.
En dag bara för mig!!!

Jag är trött, trött, trött, trött!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

det går upp och ner, man kan inte alltid vara på topp. Men när man sätter sig ner och funderar så har man det ju ganska bra i alla fall. Noah är snart gammal nog för lumpen det går så fort!!! :)

2008-10-13 @ 18:40:13
Postat av: mela

åååh, en sån dag hade jag behövt igår..och idag :-D

2008-10-13 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0