negativ helg!!

Sitter här med hemtentan. Den är verkligen inte lätt. Jag läser och läser men det är som om det inte stannar i mitt huvud. Det var åker ut igen och jag minns ingenting. Tror jag år ta och lova mig själv att jag tar EN FRÅGA ITAGET annars blir jag nog aldrig klar.
Hela helgen har barnen gnällt, tjatat och stängt av öronen. Det tar på nerverna och humöret. Känner att jag har inte långt till ett hysteriskt utbrott. Försöker plugga i det dessutom. Men får nog ta ett riktigt ryck ikväll. Men då vill man ju ha lite tid att se på tv och ta det lungt. Önskar det gick bättre att plugga på dagarna. Men jag har ju valt själv att plugga med småbarn. Det är en prövning vill jag lova :)!

Jesper har bakat med barnen nyss för att å de att bli lite glada men inte ens det dög. Trist!
Nu ska vi snart äta lite potatisgratäng sen kanske det blir en sväng till lekparken...

En klagoblogg igen hehe!!

Ha en trevlig söndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0