Plugghästen i victoria tar över? HA!

Sitter här helt solo. Har börjat lite smått med hemtentan men shit va svårt det är. Hur tusan ska jag fixa den?! Känns seriöst som en omöjlig utmaning. Men problem är till för att lösas. Är det inte så. Den ska vara inne i början utav november så det är väl bara att sätta fart antar jag! Känns lite trist att lämna in en hemtenta till den läraren vi har. Han verkar orättvis och hård. Får man komplitera är det väl inte hela världen men är man så gott som ensam om det funderar man ju.
Nej nu ska jag fortsätta plugga lite. Sen blir det matlagning till Jesper kommer hem. Sen ska ju trollen hem också. Bara att sätta fart. Ska översätta en text från engelska till svenska på 21 sidor. Jag är verkligen ur kass på engelska! Är inte så positiv idag som ni kanske hör :)...

jo just! Idag fyller faktiskt Jesper 27 år också... Ida sa till mig igår att pappa önskar sig massor med godis. Haha får väl se då!

Sen måste jag ju gratta min kusin också som ska ha bebis i mars.. Wiiii så himla roooligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0