Skriva så pennan glöder...

Jesper jobbar inatt också. Tycker ortfarande att det är bra kusligt att sove ensam. Hallå det är ju löjligt jag är 26 år och mörkrädd. Fast så farligt är det nog inte. Jag är mest rädd för att det ska hända någonting här hemma när jag är ensam. Nå ja! Inatt pluggade jag till 2 tiden. Tiden gick så fort och jag läste men om jag kom någon vart vet jag inte. Idag har jag därimot  kommit en bit på vägen. Skriver om Kaspar Hauser nu. Enligt de teroier som jag lärt mig. Sånt tycker jag är jätteroligt. Att få skriva om en speciall sak. Inte bara teorier och sånt hela tiden. Känner mig betydligt mycket mer motiverad.
Imorgon ska jag träffa Linda på skolan och plugga. Stötta varandra! Man kör fast på lite olika saker... Men jag känner mig rätt nöjd med situationen. Jag gör så gott jag kan.
Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att ni hjälps åt. Det brukar klarna lite när man tänker tillsammans. :)

2008-10-29 @ 10:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0