Ständigt sjuka barn...

Idas födelsedag var hel perfekt. Hennes presentbord var alldelens rosa och lila som hon önskade sig. Hon fick allt ifrån klänningar till plåster :). Hon var så nöjd när hon gick och la sig. En trött prinsessa somnade väldigt skönt. Kanske lägger in lite kort från kalaset i morgon. OM jag får nån tid över. Jag är helt slut i huvudet har massor att skriva inför seminariumet på fredag. Han vet hur man kör med en student iallfall.
Idag när jag var i skolan ringde barnens dagmamma och sa att Noah hade nästan 40 graders feber. Jesper hämtade barnen och Noah var helt slut. Hela dagen har han varit off. Han gick och la sig 19.00 och kom upp till 21 igen han var kokhet. Tittade på tv med mammi och pappi i en timme. Till och med Noah satt still då är han sjuk. Nu sussar han igen. Lite alvedon gör susen för stunden iallfall. Får se hur han  mår i morgon. Stackarn har ju varit dålig i evigheter nu.

Nepp nu ska jag ta och sova. Natt natt


Är grymt nervös för i morgon... Jag mår illa


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till G på din första tenta. Bra jobbat!

KRAM

2008-10-08 @ 15:45:29
Postat av: lin

Vad roligt att Ida fick en bra födelsedag!!

Ge en kram till Noah också så han blir frisk!

Kraaam

2008-10-08 @ 22:14:22
URL: http://ohrnnastet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0