Ett virus har flyttat in...

Undra när det ska sluta med alla virus som flyger omkring. Började ju med att Noah blev sjuk här om dagen. Sen igår var det Jespers tur han hade feber och jätteont i kroppen. Är inte riktigt kry än. Nu i kväll var det Idas tur. Hon hade 39.9 graders feber som mest. Säger att huvudet och magen gör ont. Alldelens torr i munnen men har ingen aptit. Hoppas att jag klarar mig. Har inte tid att vara hemma ju!
Har suttit med seminarieuppgiften och temaessän hela veckan. Men nu är den klar tack å lov.

I helgen ska Jesper jobba väldigt mycket så jag och barnen kanske åker till Avesta en natt om dom har tid och barnen är friska. Får väl se hur det blir. Annars får jag väl sitta här hela helgen och uggla i min ensamhet med febriga barn. Kom gärna på en kopp te :)!!




Idas stora dag!
hela 3 år...

    


Lite bilder från kalaset. Blev tyvärr inte så många. Prinsessklänningen har Idas mormor sytt och den är mkt omtyckt. Liten blir stor!

Kommentarer
Postat av: mela

Vacker ida :)

2008-10-10 @ 06:26:17
Postat av: mamma

Om ni kommer i helgen kom ihåg att ta med klänningen så kan jag fålla upp den

2008-10-10 @ 09:46:41
Postat av: Mia

Hej!



Vad söt hon är...som en liten princessa! är det du som gjort iordning hennes hår, på kortet med tårtan? Så snyggt, vad duktig du e!



Kram

2008-10-11 @ 21:23:04
URL: http://huset.zinknet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0