Förbaskade seminarium!!

Tänk va seg jag är. Jag sitter här med min seminarium uppgift och fattar knappt någonting. Ska skriva om 3 gubbar som har stor betydelse i sociologin. Vissa teorier som dom tagit fram ska jag redogöra om. Men det är svårt. Dessutom så ska jag analysera en film syriana efter en av gubbarnas teorier. För det första är gubbarna som sagt jättesvåra att förstå sig på, å för det andra så var filmen helt värdelös. Här bara en politisk thriller hur kul låter det??? Satt i skola och kollade på den. Jag vred och vände på mig i stolen. En så otroligt dålig film.
Barnen är hos Liselotte nu så jag ska kunna plugga. Ska gå ifrån datorn nu så jag kan plugga. Måste komma en bit på väg.
Ska antagligen ner på stan sen och kolla på vinterkläder till Noah... Han kommer bara älska att gå runt i en klumpig overall och klumpiga vinterskor sen.... NOT!!!...

Plugg plugg!!

Kommentarer
Postat av: mela

Heja, heja!!! Låter skittrist (haha) men du fixar det! :D Tänk vad nöjd du kommer vara när du kommit igenom det där, det är värt mödan!

2008-09-19 @ 18:37:37
Postat av: mamma

Ring mig imorgon så ska hjälpa dig :)

2008-09-19 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0