Härliga sol...

Lördag skönt med helg. Jesper jobbar tyvärr hela helgen vilket är enormt tråkigt. Helgerna blir så långa då. Svårt att roa barnen ensam hela helgen. Men idag ska vi nog ta en promenad, solen skiner och det är så fint ute. Men tror det blåser lite. Hoppas det inte är nå kyliga vindar :). Men Noah ska sova middag först tror jag. Blir nog bäst så. Kanske Ida ska få ta sin cykel. Hon är lite seg når hon cyklar, jätteduktig men tappar tålamodet på en gång om det kommer något imellan som grus eller en uppförsbacke.

Synd min familj bor så pass långt bort att jag inte bara kan åka till dom och fördriva bort lite tid.


Jooo, Noah har klippt sig eller rakat sig kanske man ska säga. Jag var så trött på han hockeyfrilla som det smetades mat och snor i. Nu är kalufsen borta och lättskött blev det :). Han ser lite ut som en gangster haha...




Ida på sin första cykeltur utomhus för ca en månad sedan. Lite klupigt i täckjacka kanske :)

Kommentarer
Postat av: mamma

nog är det skönt nu när man kan sitta ute och handarbeta och dricka kaffe.

2009-04-18 @ 12:44:33
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0