Hemtentan i psykologi!

Nu är jag i princip färdig med hemtentan. Det har väl gått ganska bra. Vet faktiskt inte vad jag skulle kunna ändra på. Frågorna var lite luddiga. Men jag har gjort mitt bästa och hoppas på att det ska duga till ett godkänt. Nästa vecka börjar socialrätts kursen. Den blir nog inte lätt kan jag tänka mig. Det är bäst att läsa och lära sig riktigt. Blir det en salstenta på en sån kurs är jag nog ganska körd. Lagar hit och dit. Fast jag kan faktiskt tycka det är intressant.

Men nu ska jag göra mig klar innan det är dags att hämta barnen. Då åker vi till stan och köper stövlar till Ida. Dom är trasiga, hon blir ju blöt om fossingarna.

Ikväll ska jag putsa lite på tentan, sen skickar jag in den. Imorgon ska jag vara "ledig" hade tänkt städa lite. På kvällen kommer Madde och Andi hit och firar sista april med oss. Mysigt! Det blir grillat och skitsnack :)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0