Hur ska jag orka??

Barnen skriker och bråkar, gör inte som man säger endast tvärt emot, hemma är det stökigt, diskmaskinen är full med ren disk, leksaker överall´t, källaren skulle behöva sig en rejäl storstäning, likså överväningen, plugga skulle man behöva också, hur ska jag orka allt det där jag har varken ork eller tålamod idag. Ge mej styrka någon.

Ida sa precis till mig, - Mamma ibland är du glad.

Usch vilken hemsk mamma jag är idag. Men jag har för mycket att göra men för lite ork.

Förlåt att jag klagar! Man ska väl vara glad när solen skiner och våren är på väg. Det blir nog bättre med ett litet breake till helgen. En resa sitter verkligen på sin plats!

Kommentarer
Postat av: mamma

Man behöver down dagar för att uppskatta bra dagar :)

2009-04-07 @ 17:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0