Känslan utav att vara iaktagen, men av vem??

Har en konstig känsla utav att någon tittar på mig. Det spelar ingen roll om det är dag kväll eller natt. Är man nere i källaren kan man tyckas höra fotsteg. Ida säger ofta att det är någon uppe mamma, eller att det kommer någon för trappen men det är aldrig någon där. Konstiga bankningar. Kanske inbillning eller är det någon där? Hur ska jag få reda på det då.
Ida pratar om barn som leker i hennes dockskåp eller sover i hennes säng. Hon säger även ibland att dessa barn inte tycker om oss andra. Vet inte men det är faktiskt läskigt. Ida kan även prata om något som sedan slår in, är hon synsk. Många tycker detta är struntprat. Men denna kännsla utav iaktagelse och Idas beteénde börjar få mig att tro mer och mer på något vernaturligt. Någonting finns i detta hus men vad?
Finns mycket jag skulle kunna ta upp här som har hänt. Glas som gått sönder, både Jesper och jag hörde det men vi hittade aldrig något glas. Dörrar som öppnas mm...

Vem & Vad??



Kommentarer
Postat av: mamma

ni får kontakta TV4 och de okända så får de komma hem till er

2009-04-17 @ 08:50:12
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Elin

hua

2009-04-17 @ 09:10:21
Postat av: Anna

Usch, ja det där låter läskigt. Håller med din mamma - kontakta Det Okända!

2009-04-17 @ 16:36:52
URL: http://misstiili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0