Loppi och skrot, mammas allt!

Snart åker vi, ska bli helt underbart att åka iväg. Vi längtar allihopa. Framförallt Ida. :D.. Wiiii-hoo!

Nu har jag städat och städat. Plockat oihop och vikt alla kläder som låg överallt i vårat torkrum. Nu är det vikt och ligger i våra gaderober. Sen tog jag tag i våran föredetta tvättstuga. Den var skitig kan jag lova er. Men vi ska väl snart riva den och göra ett rum av det. Ett lekrum ligger väl i planen men vi har lite andra funderingar. Får väl se vad vi har råd med. Pengarna styr ju en del tyvärr. Som student är man ju inte miljonär, tyvärr. Men nu känns det ganska bra. Marsvinen fick nytt och fint i buren också.

Tidigare idag har jag varit på lasarettet. Kollade vad jag har allergi för, varför jag fick en reaktion tidigare iår. Men nötter var det inte. Jag får äta nötter, ni kan inte gissa vad glad jag är. Jag ÄLSKAR ju nötter. Mmhmm men vad var det då som gjorde att jag svullnade uppp och fick svårt att andas? Det vat jag inte riktigt än. Han sa att det kan ha varit nässelutslag som satte sig i ansiktet. När det sätter sig i ansiktet ser det värre ut än om det sätter sig på benet. Ska få komma in i höst och kolla om det var min migränmedicin som spökade. Men det trodde han inte. Det är ytterst ytterst ovanligt. Gjorde ett pricktest iallfall. Där fick jag veta att jag är väldigt allergisk mot pälsdjur och pollen, alla grässorter och typ alla träd. Så nu vet jag varför jag snörvlar och det kliar nå hemskt i halsen. Jag har ju börjat reagera på pollen. Nå ja nog om det. Nu har jag medicin och grejer för min allergi. Aldrig nån hund för mig alltså, depp depp.

Nu ska jag snart sova. Är trött! I morgon ska jag iväg på en sak jag inte tar upp här än. Får se hur det går först.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: mamma

väldigt vad du städar och står i.:)

2009-04-09 @ 07:37:01
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Linda

Bra att du får äta nötter ;) Då kanske jag vågar bjuda på nått utan att oroa mig för att jag får en ballong i mitt hem med andningssvårigheter! Det blir väl en liten middag sen när det lugnat sig med studier och allt! Kul nu när vi bor så nära! Sen måste du ju skvallra vad du skulle iväg på...nyfiken som attan =)

2009-04-09 @ 09:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0