Pappa 50 år!

En usel bloggare är jag.

Nu har jag iallfall gjort tentan. Tentan som var super svår. Inte var det lätt inte. Förstår inte riktigt hur dom räknar poängen på tentan. tror den kan bli lite svårrättad. Men det där vet väl lärarna bättre än mig antar jag. Får hoppas på det bästa. Skulle jag bli godkäns är lyckan total. Då skulle jag kanske känna big bekräftad på att jag fattar det igentligen. När jag sitter på föreläsningar och läser i böckerna tycker jag att saker och ting är på plats. Men sen när man sitter på den där tentan faller allting bort. Det är lite synd. Jag har tyvärr alltid varit sån när det gäller prov.

Men efter tentan åkte jag med två klasskompisar till mamma och pappa. Så snällt att jag fick åka med. Räddningen i helgen hehe. Festen för pappa var toppen. Blev en trevlig och lyckad kväll. Jag hoppas han också tycker det. Mamma hade gjort god mat och farmor en god tårta.

Nästa helg bler det en resa för oss. Det ska bli sååå roligt. Behöver en sån sak att se framemot! Wiii, jag barnen , jesper mamma pappa systrarna och syster elins kille. Åh, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag med

2009-04-05 @ 20:39:09
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0