Psykoanalys

Sitter här med det där förbaskade grupparbetet. Det blir aldrig riktigt bra. Jag är sjukt nervös för att stå och redovisa i morgon. Vi ska redovisa om psykoterapi. Min del är hur man behandlas och vad som händer. Jag har en klump i magen. Min FOBI är att stå framför människor och prata, framförallt när ma inte är hundra på vad man pratar om. Visst jag är ganska trygg i mitt men imorgon när vi står där näst sist kommer jag skaka. Fy faan!



Så kan det se ut när man ligger där för att få terapi. Snygg bild som säger massor!

Nej jag undrar om jag ska vara nöjd eller hur det är. Jag är så rädd, liten och rädd...


Blääääää, myggen är tillbaka kom en och satte sig på min arm nyss.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det känns alltid jobbigt när man ska visa upp det man gjort, men det går braaaa!!!

2009-04-24 @ 07:09:38
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0