Tentaångest IGEN!!

tänk va jobbigt det ska vara att öppna bloggen och skriva några rader. Men just nu så är det jättejobbigt. Har haft sån tentaångest i veckan så jag har inte haft tid. tentan som inte blev av i fredags ska jag ju skriva i morgon. Bära eller brista. Men det känns inte bra längre. I mitten utav veckan kände jag mig "lugn" men inte nu mer. Om ni inte visste det förrut så säger jag det igen jag HATAR tentor.

Pappa kommer iallfall och hämtar barnen idag. Det blev ju så eftersom jag var tvungen att ändra mina planer helt pga det där sabotage med polarbröd i micron. Jag tror det var planerat iallfall. Jag hade ju tänkt åka till avesta idag och hjälpa till. Men nu måste jag stanna i falun och åka i morgon. Jag överlever men gillar inte att ädra mina planer så här. USCH!

Ska ner på apoteket en sväng idag. Har lite att uträtta.

Nu ska jag försöka vila lite. Noah och Ida tyckte det var morgon alldelens för tidigt i morse. Mådde inte så bra igår kväll. Vet inte vad det var för fel.

Jooo, jag har ju börjat med psykologikursen nu. Har sett framemot den hela terminen. Men första intrycket var inte så bra tyvärr. Nu är det tur att jag gillar psykologi för med den läraren måste man ha självdiciplin om man ska komma någonstans. Hon är... lite.... annolunda! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vem älskar tentor? Man tycker alltid att man är korkad dagen innan en tenta, det är normalt!!!

vi ses imorgon

2009-04-03 @ 15:35:32
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0