Tentamen vecka!

Har suttit med hemtentan hela dagen nu. Känns som jag har skrivit första uppgiften men jag hittar ingen "rödtråd" igenom den. Måste gå igenom den och kolla vad jag kan göra bättre. Jag hoppas jag förstått uppgiften nu och fått dit källorna som hon vill. Detta är inte lätt när man inte fått riktigt bra genomgång utav tentan. Hon har inte förklarat riktigt hur hon vill ha den. Säger lite olika till alla vilket känns osäkert. Men jag gör mitt bästa och hoppas det ska duga för ett godkänt iallfall. Nu ska jag snart hämta barnen. Så pluggandet är slut för ett tag. Kanske sätter mig en sväng ikväll också. Satte mig på altanen nu på slutet och det var väldigt skönt. Det är inte super oligt men det är varmt ndå. Vi har ju inglasat så det är ju rätt skönt.

Ihelgen har vi varit på Idas dansuppvisning. Det var så fint att se de små barnen dansa och visa vad de lärt sig under terminen. Jag var så stolt över min lilla Ida. Hoppas hon vill fortsätta nästa termin. Men det verkar så  henne iallfall. Det får hon bestämma själv. Nej nu måste jag sätta på mig andra kläder och kila iväg till dagmamman för att hämta dom. Blir en sväng förbi hemma hos Madde också. Sen ikväll ska vi grilla för första gången. Mums!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0