Renovering pågår!!

Idag har det blivit lite gjort iallfall. Pluggade inför grupparbetet. Kom en bra bit på vägen men fick så ont i huvudet så jag var tvungen att lägga mig på kudden och vila en liten stund innan barnen skulle hämtas. Hela familjen tog en sväng till kupolen för Jesper skulle till jula. Men jag och barnen tog en sväng i de andra butikerna, hittade en mössa till Noah på P.O.P så fin så. Hittade faktiskt en tröja till mig själv också kors i taket. Nu på kvällen hade vi besök utav Madde, Andi och benjamin här på besök det var trevligt att få lite fika sällskap :).

I morgon ska jag åka barnfri till sågmyra med Madde. Måste vara där och hänga på låset. Jesper jobbar kväll så mycket måste hinnas med innan kl 14 :)!

Renoveringen på övervåningen har börjat också det är roligt. Båda barnen kommer ha rina rum där uppe. Hallen imellan rummen kommer bli ett mysigtt lekrum för barnen. En soffa och kanske en liten tv så smångingom. Men även trappen och hallen nere ska fixas till. Jag älskar förändring. Noah kommer antaglen få en fondtapet med blåa stjärnor på. Kommer bli toppen. I tapetkatalogen keek-a-boo har dom superfina tapeter till barnrum!



.
Min fina familj!


Två fina tjejer Ida och Cassi.
På pappas 50 års fest!

Kommentarer
Postat av: Elin

spännande med renovering! så båda barnen ska bo där uppe alltså? ska ni få plats med eran säng nere i "noahs" rum? Det är ju så litet...men det blir säkert jätte bra tror jag! :)

2009-04-17 @ 09:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0