Jobbar med dinosarier :)

Igår när Noah skulle klä på sig så vägrade han sätta på sig sin skjorta.

- Neeej, vill inte ha offa öja (morfars tröja)


När barn säger säger saker blir det så seriöst, för dom är ingenting speciellt konstigt om dom fåtrt för sig en sak.

Han är så rolig nu när han har börjat prata mycket. Han gör sig förstådd och säger inte bara ÖH ÖH och pekar. Hans tal kom med 2 årsdagen :). Han och Ida leker så bra nu när hon förstår vad han vill och Noah kan tala om vad han vill.

Lite senare under dagen satt Ida och lekte med en dinosarie från mc donalds. Hon tittadepå sin pappa och sa till honom.

- Det är såna här du jobbar med va? (dinosarier)

Det var ju så klockrent, haha vi hade roligt iallfall. Jesper jobbar ju inom äldreomsorgen för den som intye visste ;).

Själv mår jag så där har konstig huvudvärk och ont i magen. Har till och med varit hemma från jobet :( vilket känns dåligt. Nu har jag bara 3 pass kvar där. Känns lite tråkigt, har  trivts där och kännt mig välkommen. Även om det känns väldigt bra att komma tillbaka till skolan. Men det känns lite äskigt det också. Åter igen ska man ha tentaångest :/. Men jag fixar det. Har lite på gång som ska hjälpa mig att lugna mig lite. Det är ju bara 2½ år kvar i skolan ;).

 

Tokar!



Kommentarer
Postat av: maja

men vad olik sig Noah var på kortet. Det är tur Ida nte säger att mormor och morfar är dinosaurier:)

2009-08-15 @ 09:21:33
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: moster elin

hahaha, dinosarier! vilka idéer! :D

2009-08-15 @ 10:00:52
Postat av: Danielle

Vilka söta barn du har Victoria! :)

2009-08-18 @ 00:09:54
URL: http://danielleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0