Min blogg ...

Min blogg är väldigt seg får se om jag får till någonting!

Vädret ute är inge vidare det regnar, blåser och är almänt kallt :/ usch och fy. Tänkte cykla till vivo men ångrade mig när jag såg vilket väder det var.
Känner mig inte nå vidare pigg heller. Har ont i huvudet och näsan är lite förkyld :). Men inge allvarligt som svininfluensan iallfall ;). Men nu har ju första dödsfallet i sverige inträffat vilket är jättehemskt. Grymma sjukdomar det finns.

Var till kupolen idag Ida behövde dansskor dom hade inga såna på ullared. Det blir lite halt för henne och hoppa runt  med strumpor bara. Men hon är lycklig över sina strumpor :)..

Nu ska jag kika på tv lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0