Ny start...

Nu är sommaren snart slut. Visst det är väl ganska varmt ute än men inte den riktiga värmen. Men jag har iallafall börjat termin 3 av 7 och det änns roligt. Fatta att jag faktiskt snart gjort hälften det går fort minsann.. Men nu kanske jag har lite tid över för att blogga. I sommar har jag inte haft tid. Det har varit nåt hela tiden och jag har jobbat massor. Hade ju lite tur nu att första föreläsningen inte är förns på fredag så några extra dagar blev jag ledig. Har börjat läsa lite så jag inte släpar efter en massa.

Med barnen är det bara bra. Noah har ju börjat prata en massa nu. Det är roligt och han kan leka med sin storasyster på ett helt annat sätt. Nu förstår dom varandra mer och båda tycker det är roligare...

Sitter vid min nya dator så jag har inga nya kort att visa er. Har inte tömt kameran än. FÅr se när det blir. Men jag ska skärpa mig och bli bättre på att blogga igen :)...

Snart blir det film, män som hatar kvinnor!

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0