13 december

Idag är det lucia men har inte sett en enda. När Jesper kommer hem från jobbet ska vi nog dricka lite te äta lussebullar och pepparkakor. Den här helgen har varit seg. Ida har inte mått jättebra så vi har hållt oss inomhus. Lika bra det. Ikväll blir det väl att sätta sig med alla texter och böcker igen. Imorgon är det föreläsning och sen grupparbete. Hoppas den här gruppen också kommer funka fint. Men det tror jag!

Nee jag har väl inte så mycket mer att komma med. Men det är iallfall SOL och liiite lite snö på marken. Det känns som vinter och man känner sig genast lite positivare :). Skönt de!

Roligare än så blir det inte!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: maja

Har inte sett någon riktig Lucia idag jag heller. Såg deen på TV nyss. en jag fick ju min dos av Lucia i fredags på min skola. Vad är det med Ida?

2009-12-13 @ 19:05:34
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Sara

Här kommer lösen till min blogg. Användarnamn: Sara Lösen: sjuksköterska



Hoppas ni haft en mysig jul! Kram

2009-12-28 @ 19:12:55
Postat av: Anonym

Lösen är mamma. Fick lov att ändra:)

2009-12-28 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0