2009 är snart förbi!

Nytt år är på väg... Känner mig alltid lika tom när nytt år kommer. Allt som varit bara försvinner. Det här året har det hänt en del men inte så mycket stora saker. Barnen har hunnit fylla 2 och 4 år. Jesper och jag fortsätter med huset för att få det så fint som möjligt. Jag har gjort ännu ett år på högskolan, snart är hälften avverkat hur skönt som helst. Jobbat med annat än äldre i sommar, något som gav mig mer och ett jobb jag trivdes super med. Blev dock bara en sommar tyvärr. Har även fått veta att jag ska bli moster sommaren 2010. Min syster har köpt hus. Ja jag vet inte om det var så mycket mer. Vissa saker håller jag för mig själv :). Både roliga och mindre roliga saker. Allt vill man inte säga i en allmän blogg.
Det finns i mitt hjärta och stannar där!

Julen har iallfall varit mysig. Vi var i avesta som vanligt och barnen uppskattar julen mer och mer. Ida kommer ihåg tidigare år och det är kul. Alla var nöjda med sina klappar och tomten blev avslöjad även igår. Nästa år måste vi nog hyra in en tomte. Ida är ju 5 år då och början nog närma sig tiden då man slutar tro på den där tomten.

Nu sova! Trött är jag...

GOTT NYTT ÅR på er alla....


Framför julgranen hos mormor och morfar i Avesta!!


Kommentarer
Postat av: maja

Mina små älsklingar

2010-01-06 @ 12:59:02
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: maja

nu är det 2010,

2010-01-10 @ 20:12:26
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Kristin Jonsson

Hur går det med studierna?

2010-01-27 @ 08:39:50
Postat av: elin

dags för en liten update!

2010-01-28 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0