Barnkonventionen

Då har jag klarat redovisningen. Det gick väl ganska bra även om jag verkligen HATAR att stå inför andra och prata. Men jag måste ju bli bättre på det under min utb om jag ska klara mig i mitt framtida jobb. Det handlade iallafall om barnkonventionen. Mycket intressant och lärorikt. Allas redovisningar var bra.

På bussen hem satt det tre killar bakom mig och diskuterade. Dom skulle fylla 19 år i år och kände sig lastgamla. Alla var överens om att de skulle bli pappor vid 22 år. De skulle minsan inte bli nå gamla pappor. Haha det var så roligt att lyssna på dom.

Mina barn är med mina systrar och badar i borlänge idag. Ska bli kul och höra Idas historia sen när de kommer hem. Dom skulle äta på MAX först. En riktig mysdag med mostrarna. Sånt lever de länge på :). Igår kväll var vi hela familjen iväg och bowlade. Noah var alldelens lyrisk. "dä dä" sa han ich valde klot, de gröna var favoriterna.

Nu ska jag göra någonting åt min huvudvärk. Ikväll får vi lite besök...

 



 


Kommentarer
Postat av: Linda

Du hatar säkert detta precis som alla nadr men jag kunde inte låta bli ;) Du har blivit utmanad! Gå in på http://lindas-krypin.blogspot.com/

2009-02-13 @ 20:20:08
Postat av: Sara

Åh jag hatar också det där med muntliga redovisningar...Kommer nog aldrig att lära mig vara avslappnad heller..=(

2009-02-14 @ 17:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0