Ida ♥ Noah

Det är så roligt nu när Noah har börjat prata. Han försöker sig verkligen på alla ord. Men favoritorden just ju är "blää och wow" haha... Just nu står han och skriker mavii maviii, det är marsvin. Namn är också någonting han snappar åt sig fort. Barnen hos dagmamman pratar han ofta om. Sen har han blivit ganska pappig också. Oftast bara pappa som duger. Men det tycker jag är ganska skönt och jag tror Jesper kan tycka det är kul. Noah har annars varit väldigt mammig enda sedan han föddes.

Skolan är ganska lugn nu. Så här lungt har det inte varit sedan jag började tror jag. Läsa har man alltid men nu kan man läsa i lugn och ro. Man får in det bättre då. Tycker det är skönt att få det här tempot i bland. I morgon är det seminarium. Det handlar om Erik och moral. Ett moraltest som vi ska svara på frågor. Tycker det är intressant. Kan tänka mig att det blir livliga diskutioner i morgon. Men det är rooligt :). Har en bra grupp nu som jag känner mig trygg i. Det är skönt!!


Nu ska ja mysa med mina barn.
 


Mina älsklingar.
Om ni bara visst hur mycket ni betyder för mig.
Varje gång ni är sjuka eller nåt är fel gör det ont i mamma hjärtat.
Jag älskar er enormt!
(Noah i syrrans mössa, han älskar den)





 Lämna gärna en kommentar, det är roligt att veta vilka ni är
Var inte blyga :)!!







Kommentarer
Postat av: Madde

Du är utmanad:)

2009-02-18 @ 11:09:57
URL: http://maddiepaddie.blogg.se/
Postat av: mamma

Erik och moral? :)

2009-02-18 @ 16:54:29
Postat av: elin

erik och moral, hur går det ihop? ;)

2009-02-18 @ 18:26:18
Postat av: Victoria

Hahaha ja säg det va tokigt det blev!!

2009-02-18 @ 18:28:47
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0