2oo9

Väldigt störande jag skrev en blogg om gårdagen men den försvann. Ligger inte i utksat eller nåt. Vi hade iallfall väldigt trevligt. God mat och gott sällskap. Är så tacksam att Zandra kom hit och hjälpte mig. Andra år har det varit jag som stått i köket hela nyårsafton. Men Zandra hon är en ängel hon!!!
Barnen var med hela kvällen. Noah gick och la sig 00.30. Han var på så bra humör och hade så roligt så vi såg ingen anledning till att lägga honom. Klart han skulle vara med på tolvslaget då. Ida gick och la sig runt 2. Hon hade 2 av sina bästa kompisar här så det var full fart. Tyvärr så var Freddan rejält förkyld så stackarn låg i soffan och tog det lungt. Men det var roligt att han kom iallfall. Elin sov kvar här. Så hon och Ida sov i samma rum. Det tog ett tag innan de somnade. Man hörde hur de pratade och fnissade!! Vi har även haft besök i 2 dagar här. Jespers kompis och hans tjej fårn LA USA. Min engelska är inte bra men jag traglade mig fram på det lilla jag kan och det funkade bra. Hon var väldigt trevlig.

Idag har vi bara tagit det lungt. Så snart blir det läggdags. Ska bjuda på lite kort från gårkvällen först!

 

 
 
 

Det får duga för nu! Har så många kort. Men orkar inte lägga ut fler.
Min daor är så seg på det där!

Men...
GOTT NYTT ÅR PÅ ER MINA VÄNNER!





Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att det blev lyckat med allt på nyårsafton.

Nu har jag jobbat klart på Lindhagen hoppas för alltid :)

2009-01-01 @ 22:44:38
Postat av: mela

vad mysigt ni verkar haft det :) Gott nytt år på dig med!

2009-01-01 @ 22:54:31
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0