Ångestfylld lördag!

Sitter här ikvälligen. Har faktiskt ångest idag! Förra veckan så gick jag till mitt jobb för att säga upp mig från carema. Har min fasta tjänst i kommun med tagit tjänstledigt för att prova på carema. Har bestämt mig att fortsätta i kommun även om jag nu hoppas på att inte komma tillbaka alls. Hoppas ju på att jag ska orka med skolan även om det är tufft och jag funderar vad jag ger mig in på. Men jag tycker ju om mitt jobb trots allt. Kanske inte själva jobbet i sig själv är ganska trött på det. Men mina arbetskamrater är ju bra där. Vad har jag gjort. Hoppas så på att jag får jobba där i sommar. Då skulle jag bli glad! Jaja får se vad som händer. Nu ska jag snart lägga barnen sen måste jag plugga. Har lite att göra. Måste ju tyvärr  komplettera lite på tentan. Fy tusan som jag kämpade med den sen duger den inte :(. Nee det är inte roligt. Nu ska jag kramas lite med min Noah innan sängen kallar för honom!

Kommentarer
Postat av: sara

Det är aldrig kul att få kompletera, men samtidigt tycker jag att det är ganska skönt, för då får man svart på vitt vad man ska göra för att få godkänt.

Lycka till det kommer gå kanon!

2009-01-03 @ 20:28:40
Postat av: Victoria

tack för uppmuntran :). Jag slapp ju omtetan iallafall. Klarade mig bra ändå!

2009-01-03 @ 20:50:35
URL: http://viccis.blogg.se/
Postat av: mamma

Man ska alltid ha ångest för någonting, undrar varför det är så?

2009-01-03 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0