Helgen så här långt!

Mitt i natten sitter jag här alldelens ensam. Barnen sover och Jesper jobbar. Tycker det är otrevligt att vara ensam så här. Huu då. Men Madde och Elin var här och tittade på film, det var jättetrevligt. Så kul att dom ville vara hos mig och vara sällskap. Tidigare idag har vi varit i lekparken. Ida åkte pulka och skridskor fast det där med skridskor är inte hennes grej. Hon tyckte inte alls om det. Hon sa att hon vill göra det sen när hon blir en större tjej. Sen när vi kom hem igen fikade vi lite macka och varm choklad. Madde stannade och gjorde oss sällskap. Elin och Fredrik tittade förbi också. Dom stannade på mat. Blev lite snålt :/ vilket kändes dumt. Får bjuda dom snart igen!

Igår blev det en lugn dag. Jag pluggade hemma oc sen åkte jag ner på stan. Madde kom förbi och följde med mig ner. Vi strosade runt i de affärer vi hade presentkort i nå annat har inte vi råd med haha. Men vi hittade inget speciellt. Senare på kvällen åt vi middag tillsammans. Det var en trevlig dag! Har faktiskt varit en händelserik och lugn helg samtidigt. För några timmar sedan hade jag massor med folk här men nu är det alldelens tyst och tomt. Tror faktiskt jag ska sova nu så jag orkar plugga vidare i morgon.

Jo, Ida ska börjar på "dans" eller lekrytmik som det heter. Hon är överlycklig och för henne är det dans. På tordag sätter det igång! Ska bli så roligt... :)

Lägger nog ut lite bilder i morgon från dagen... Om jag orkar!!

Kommentarer
Postat av: mamma

får man se några bilder, eller?

2009-01-12 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0