Lite små seg dag!

Uscha va uttråkad jag är. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Dagen har varit lugn alldelens för lugn faktiskt. Ida har mått ganska bra idag. Inte kräkts iallafall. Lite ont i magen och slö men det får man vara efter en sån pers. Nu innan mina barn skulle gå och sova så gick jag ner i källaren för att hämta en pyjamas till Noah i tvättstugan. När jag kommer upp har min kära son plockat bort knapparna på mitt tangentbort *gaaa*. Det är inte lätt att få dit dom. Tre knappar fattas just nu. Ganska störande. Jesper får fixa det när han kommer hem från jobbet. Jag har absolut inget tålamod för sånt.

Jag mår faktiskt lite illa. Hoppas det bara är inbillning eller för att jag inte ätit något vettigt idag. Har jag klarat mig så här länge ska jag klara mig helt. VÄGRA MAGSJUKA.

Ha en trevlig kväll gott folk!!

Kommentarer
Postat av: mamma

vad händig Noah är!!

2009-01-29 @ 19:52:38
Postat av: Linda

haha du har ju världens gulligaste pojke alltid full i bus och ofog ;) Hoppas du klarar dig från denna hemska magsjuka!!

2009-01-30 @ 13:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0