Ljusare tider.. Hoppas jag!

Vet ni att nu börjar jag bli riktigt less på att sitta inne. Var ut och gick med Madde på fm. Det var skönt. Jag blir sjuk utav att sitta inne hela dagarna. Ingen vill ju komma och hälsa på oss heller. Konstigt ;). Men nu gott folk så tror jag faktiskt att det är över men jag vågar inte hoppas på för mycket. Ida kräktes sista ggn kl 1 i natt sen har det varit lungt. Hon har ätit lite macka och blåbärssoppa. Vilket hon gjorde igår också men då kom det upp några timmar senare. Men nu håller jag tummar och tår att hon blir frisk och att ingen mer blir sjuk. Noah har ju också varit sjuk så det räcker nu. Han klarade sig dock mycket bättre.

Nu sitter jag och Ida och kollar på film från förr, förlossning, bebistid med Ida, lite större Ida och när lillebror kom. Tyvärr så har vi knappt filmat nå under Noahs tid :(. Det ångrar jag och kommer ångra mig ännu mer om jag inte gör någonting åt det. DUMT!!

Idag ska jag städa skrubba varje liten vrå. Nu ska varenda lite masilusk ut från mitt hem. Men först en kopp te medans lugnet finns. Tråkigt att ta den ensam bara...

KramKram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0