Nu är det klart..

....vet inte men jag tror det gick åt skogen. Kände igen saker och ting men sen när jag skulle förklara vad som var vad så stod det still i huvudet. Men jag är inställd på en omtenta. Detta är inte min starka sida i skolan, när man måste räkna och sånt... Det vet jag ju så varför gräma sig över det? En omtenta är inte hela världen. Jag tar nya tag i nästa kurs. Ser framemot den. Ska bli så fruktansvärt skönt att läsa någonting annat nu.

När vi kom ut från tentan så var skolan full med folk som slutar sina program. Tänk va underbart. Det är faktiskt jag om SEX terminer. Då står jag där förhoppningsvis som färdig socionom. Men det är lång tid tre år. Mycke  ska jag lära mig på den tiden.

Ska sätta mig i soffan och stirra rakt ut ett tag innan jag hämtar barnen. Måste samla tankarna lite.


Jo, min lilla Noah blir 1½ år idag.. Min stora kille!


Kommentarer
Postat av: Jessica

vilken sötnos :)

2009-01-16 @ 12:30:57
URL: http://jeslar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0