Svammel

Har pluggat i flera timmar nu. Börjar bli tröttsamt. Men det här är så svårt så vill man något är det bara att kämpa med det också.
Annars har jag varit hundvakt idag. Min mormor och morfar är hundvakt till en hund som jag blev hundvakt till :) det ni!

Men det var så att i morse ringde min mamma och sa att mormor blivit dålig. Dom var på väg in till akuten i falun och hade ingenstans att göra av hunden under tiden. Men jag var ju hemma hela dagen så det passade fint.
Det gick bra för mormor "bara" en inflammation i någon muskel tror jag. Skönt! Man blir ju orolig.

Satt här och tänkte på politik (!) mm men jag tycker nog att det är ganska intressant men problemet är att det är så fruktansvärt svårt. Om man väl förstår så kan det nog vara roligt.

Sen har jag en fundering till. Varför vill min Noah inte sova på kvällarna? Jag har försökt med allt men han bara skriker i TIMMAR. Det är väldigt påfrästande. Det gör ont i mamma hjärtat av att höra honom vara så ledsen i ett mörkt rum. Han kanske är i en seperationsfas eller någon annan spännande fas. Hoppas det är övergående snart.

Om en stund ska jag äta tacos mm. Jespers en kompis kommer hit och bjuder när Jesper slutar jobbet. Blir en sen middag idag men det är det ju värt.

Är det väder i morgon så kanske man ska ta sig ut med barnen. Men det är så trist att sitta själv i en pulkabacke. Men det är väl sånt man får stå ut med som mamma. Men bara det inte är så kallt som idag. Tror vi har haft som kallast -23. Brr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0