TjoHo..

Har precis kollat runt på en massa bloggar. De flesta handlar om mode. Det gör då inte min haha. Jag tycker det är roligt med kläder men inte så roligt att jag skulle börja blogga om det. Nå ja dom tycker nog min blogg är ganska tråkig också handlar bara om mammaliv och plugg. Nå ja tur vi alla är olika.

Annars har min dag inte varit på topp. Har kännt mig krasslig. Ont i kroppen och huvudvärk. Kändes även som om feber var på gång. Mitt immunförsvar verkar inte vara på topp. Men jag lever iallfall. Får vara glad för det :) !

Har fruktansvärd tentaångest inför fredag. Jag försöker verkligen läsa så gott jag kan men det är inte nå motiverande. Det är ju så tråkigt. Men man måste ju. Bara det att vi ska ha med oss miniräknare och linjal skrämmer mig MASSOR. Hatar att räkna och matte det vet alla som känner mig. Men jag har ju mellan 8-12 på mig. Tänk om jag ändå haft en hemtenta på det här. Det hade varit med motiverande. Nu måste jag kunna allt i huvudet. Håhå!! Nog märks det att man går på högskola allt. Nästa kust som börjar på måndag är Socialt arbete, det känns roligare. Hoppas det är det också!



En dag i lekparken



Barnen gör tvålar!

Kommentarer
Postat av: Elin

nä, va söt noah va på kortet, alldeles röd om kinderna! :)

2009-01-13 @ 22:54:25
Postat av: Elin

ÅÅå gud va gulliga bilder. Du har så himla goa ungar Vickisen!! Tack för senast föresten. Himla mysigt med lite tjejkväll med film och allt. Det måste göras om. Hoppas att du finner motivering för plugg och allt. Kämpa på!!!



kramisar!

2009-01-14 @ 08:01:41
URL: http://elinheffler.blogg.se/
Postat av: Sara

JAsså du har en tatuering? vart har du den? ja jag vill så gärna men det blir aldrig av...ska försöka ta mig i kragen nu=)

2009-01-14 @ 09:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0