tråkigt..

Här sitter man i sin ensamhet. Jesper jobbar dubblet fre, lör, sön. Jättetråkigt ju. Vad ska jag hitta på med barnen. Hatar verkligen dessa helger när han jobbar dygnet runt. Man ses ingenting. Vet ingen som har tid att komma på besök heller trist. Nej men så deppigt detta blev nu då =). Vet ni att nu snöar det, Ida tyckte det var mysigt med snö. I morse när vi gick upp var det -20 så man trodde ju inte det skulle bli så pass milt att snön skulle börja falla. Har faktiskt varit lite för kallt ett bra tag nu. I falun har temeraturen legat mellan 10-15 minus. Hosjö är ett riktigt köldhål brrr..Känner att jag inte har någonting vettigt att skriva. Det blir bara flum utav det här. Helt ovesentliga saker. Lika bra att sluta här.

Har kommit fram till att jag NOG kommer saffa mig en blogg där jag lägger ut bilder, fast den bloggen kommer vara låst med lösenord. Vill man se bilder får man fråga mig efter lösen! Så är det... Ska testa det ett tag iallfall. Får se hur jobbigt det är ;).

Kommentarer
Postat av: pelle

men hur ska jag då kunna läsa din blogg?

2009-01-02 @ 23:28:14
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0