Salstentan i juridik....

....gick utmärkt. Jag är så glad att jag slipper sitta med den i sommar och göra omtenta i augusti. Ni anar inte hur  skönt det är. Det var ju till och med en salstenta, det ni! Jag kan ju.

Min dator har gått trasig :(. Väldigt irriterande. Sitter vid Jespers nu. Här har jag inga bilder inte länkar till alla bloggar jag brukar läsa. Huuur ska jag klara mig, VA?

Jobbar gör jag nu också för fullt. Trivs bra där kommer nog bli en bra sommar. 

Tyvärr kan jag inte bjuda på nå bilder från renoveringen, ni får helt enklet komma hit och kika ;).

Dags att göra något utav dagen!! Är ju ledig idag :)...

Kommentarer
Postat av: mamma

tänk om alla bilder är förstörda :(

2009-06-14 @ 16:45:45
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Sandra

Grattis, vad duktig du är!!!! Synd med datorn bara, hoppas den går att fixa!

2009-06-18 @ 18:49:05
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0