Magbesvär...

Idag var det skoldag igen. Ganska skönt att vara tillbaka där man hör hemma. Äntligen tillbaka till böckerna och allt plugg det för med sig :). Den här veckan är "lugn" i skolan men tentan närmar sig. Lite läskigt är det allt den kommer bli stor känner jag på mig. Lärarna är väldigt stränga med litteraturen så det gäller att läsa.

I morgon ska Ida till läkaren med sin besvärliga mage. Vad är det för fel på min stackars loppi. Någonting stämmer inte iallafall. Hon har jämt ont i magen och kräks oftare än vad som är normalt. Svårt att tro hon har haft magsjuka 4 ggr nu sedan början utav feb. Hon kräks dessutom i flera dagar upp till en vecka. Hoppas hoppas läkaren tar mig på allvar. Jesper kan tyvärr inte följa med mig :(.

I fredags hämtade jag ut barnens pass. De är så söta ser ut som små brottslingar. Tycker passkort blir så konstiga. Men söta var dom allt ändå.

Igår var det dags för benjamins dop. Jag Jesper och Noah kom iväg. Men Ida fick vara hemma med mamma. Hon var slut efter sin magont kväll/natt. Stackars lilla loppi. Hon var väldigt mån att Benjamin skulle få sitt armband hon hade kämpat med, å det fick han så klart :). En liten teckning skickade hon med också.

Nej nu har äntligen Noah somnat. Han har varit så orolig och ledsen nu i kväll. Han vägra sova. Stackars lilla skrot

Loppi och skrot det är mina små älsklingar det...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas verkligen att ni får veta något och att de lyssnar.Ida måste få bli frisk.

2009-03-17 @ 07:02:14
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0