Min vfu

trivs jättebra på min vfu. Har träffat mycket folk med olika ansvarsområden. Många kända ansikten som gamla chefer har jag tträffat på :). Det har faktiskt varit kul. Igår var det mycket information om verksamheten. Idag har jag varit på vårdplanering och teamträff. Det är roligt att få se lite utav varje. Jobbet som biståndshandläggare har faktiskt överraskat mig positivt. Kan mycket väl tänka mig att jobba som det. Ett fritt jobb med mycket eget ansavar och självdisiplin. Men ändå väldigt givande och man får ta både svåra och lite lättare "fall".
Jag ser framemot de kommande veckorna. Hoppas detta ska ge mig massor :). Min handledare är mån om att jag ska få se så mycket som möjligt och det jag har chansen till på deras arbetsplats. Nästa vfu har jag tänkt att kansek gå med en enhetschef. Även det är ett jobb som jag har svårt att tänka mig men kanske blir positivt överraskad där också. Får väl se nästa temin :).

Nu måsta jag gå och sova. Ska göra en tidig kväll. Har ont i huvdet, väldigt ont och jag vill orka med dagen i morgon. Jesper pysslar i sitt garage med hjälp utav Roger så jag kan ju lika gärna gå och sova, så natti natti.



Flumkort på mina älsklinger.
Inte van att vara utan dom så här mycket.
Sakanr dom massor hela dagarna.
Loppi och skrot!

Kommentarer
Postat av: mamma

vore de inte så små skulle man kunna tro att det fått lite för mycket av något :)

2009-03-04 @ 07:04:52
Postat av: Anonym

skönt att du trivs

2009-03-04 @ 07:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0