Trams...

Känner mig riktigt uttråkad just nu. Tittar lite på lyxfällan, folk är inte kloka. Köpa snus för 3500 kr i månaden det kan ju inte vara sant. Hellt sjukt ju. Då måste man ju nästan skaffa hjälp tycker jag. Det är inget mänskigt beteende att snusa så mycket, eller?

Har lite planer för helgen. På Söndag ska vi ju på dop. Söta Benjamin ska döpas. Ida längtar efter att få se "menjamin dopas" haha.
Sen har jag en liten plan för mig och Ida på lördag. Tänkte ta min dotter på bio, hennes första biobesök. Pettson och Findus blir det isåfall.Tror hon skulle gilla det.

Nej jag känner inte alls för att skriva blogg. Tråkigt va, haha när jag väl skriver. Men jag är i en period som jag inte tycker bloggen är så rolig. Skriver när jag har lust helt enkelt!
Men i morgon är det sista dagen på min vfu. Har trivts jättebra men det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan
.

Pettson och Findus - Glömlighe
Lånad från www.sf.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bio, det kommer Ida att gilla :)

2009-03-12 @ 21:25:45
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Linda

hon är för underbart söt eran lilla Ida. Menjamin dopas, jag skrattade i en kvart minst! Måste komma och hälsa på er snart. Vi blir ju trots allt hosjöbor om två veckor ;)

2009-03-12 @ 23:05:58
Postat av: Helle

Spännande för Ida med sitt första biobesök.

Jag undrar lite över vad det för allergi ni misstänker på noah?

2009-03-13 @ 13:38:28
Postat av: Victoria

Vet inte riktigt vad det är för nåt med Noah. Men han är ofta rosslig och tungt att andas. Astma är väl det soom läkaren misstänker.

2009-03-13 @ 20:55:45
URL: http://viccis.blogg.se/
Postat av: Helle

Hoppas ni hittar vad som är fel så han får må så bra som möjligt! Läkare brukar ju ta andningssvårigheter lite allvarligare än om man "bara" har ont i magen och har "magsjuka" en vecka varje månad i tio år.

2009-03-14 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0