Tröttsamt...

Nu har min stålmage gett upp. Igår var det min tur att åka på magsjuka. Mådde lite konstigt hela dagen i skolan. När jag kom hem var det soffan som gällde. Sen var det kört. Fick sova ner i våran mörka kalla källare. Ingen tv ens. Låg och tittade lite på datorn. Men sov mest. Vill inte smitta mina små. Dom har väl haft kräkningar nog för en bra tid framöver.

Nu mår jag faktiskt ganska bra. Men lite sliten är jag allt. Huvudvärk och öm i kroppen. Undra om jag törs dricka någonting nu?! Vill inte kräkas igen. Det är vidrigt!

Ska titta på skoluppgiften och skicka iväg den. Sen ska jag vila. Måste vara pigg när familjen kommer hem...

Kommentarer
Postat av: mamma

din lilla stackare :(

2009-03-19 @ 08:12:03
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0