Två brända polarbröd kan ändra en dag för många...

Måste ju skriva om skämtet igår som var på riktigt. Man trodde ju inte det var sant. Tentan började kl 13. Strax där efter satt man och skrev. Skitsvår var den. Kl 13.50 ringer något vilket jag trodde var en bortglömd mobil. Men det luktar bra konstigt också. Nehe säger tentavakterna det är bara för er att lämna tentan och göra den en annan gång. BRANDALARMET GICK. Mitt i tentan. Någon hade tydligen glömt två polarbröd i en micro, eller glömt vet man inte heller det kanske var meningen. Men det började brinna iallfall. Så tentan blev inte av igår helt enkelt. Kände mig besviken på situationen. Men den var svår så det kanske var en chans att vi ska få göra den igen. Få en vecka till på oss att plugga. Tentan blir på lördag istället. Vi som ska till Avesta då för pappa fyller 50. Så himla typiskt. Hur ska jag lösa det nu då: Hade tänkt åka på fredag men nu går inte det. Så irriterande.

Men Madde och Elin var snälla och tog hand om mina barn medans jag skrev tenta. Men kände mig lite smått otrevlig när jag kom hem. Var på dåligt humör. Hoppas dom inte tog illa upp. Jag var hemskt tacksam!

Nu ska vi fixa lite här hemma sen ska vi möta upp syster på stan.

Kommentarer
Postat av: mamma

du måste lugna net dig. Inte lägga det här som en tyngd över allt. se det positiva i det hela i stället. Det hjälper ju inte att hetsa upp sig mer det är bara du som förlorar på det.

2009-03-28 @ 10:22:46
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0