§§§§§§§

Ni anar inte hur trött jag är. Hela dagen har jag varit lite seg. Men det är sånt man får ta ibland. Har iallafall läst en del nu ikväll men min bok handläggning inom socialtjänsten är ingen lätt bok. Man läser å så kommer en § mitt i allt och förstör. Då måste man lästa vad den paragraften säger. Skitdrygt! jagg vill kunna läsa och förstå.
Jag tycker det är en rolig kurs. Men läsa läsa å läsa så ska det fixa sig.


Imorgon ska jag börja min introduktion på stället där jag ska jobba i sommar.
Ska bli riktigt riktigt roligt.
Tror det kommer bli en toppen sommar faktiskt.
Det är så himla skönt att slippa äldrevården.
Även om det har sin charm så är jag lite less på det och vill utveckla mig med nå nytt.

Jippiii!!

Ska nog gå och sova nu faktiskt. Upp i morgon och läsa vidare i juridikböckerna. Yes yes så får det bli!!


Kommentarer
Postat av: mamma

utveckling är bra!

2009-05-13 @ 14:16:17
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Sandra

Skynda dig förbi och hälsa på mig innan jag slutar! Sitter på plan 2, försörjningsenheten längst ner i korridoren :-) Om jag nu fattat rätt och du är i huset och praktiserar alltså, haha... Och det där med paragraferna sätter sig inte ordentligt för än man börjar jobba iaf :-)



Kramen!

2009-05-18 @ 13:28:02
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0