Lite om det mesta!

Barnen har lagt sig. Blev ganska tidigt idag men dom var verkligen jättetrötta. Vi hann baka muffins innan också. Det tycker dom r så roligt. Att få hjälpa till i köket. Fast det bästa av allt är nog ändå att slicka ur skålen.

  

Baka, baka liten kaka!



Bilder från förra helgen då vi var i rättvik på marknad!


   


Lyckan är total när Noah får se en traktor eller ett annat fordn. Han blir alldelens lyrisk. Dagen i rättvik var mysig med sol och snalla barn :). På hemvägen blev det max i borlänge. MUMS!!


Satt och snokade lite på internet idag. Googlade på mitt namn och hittade min gamla blogg. Det var roligt. Där skrev jag ju om när Noah var alldelens nyfödd och till och med någon dag innan han var född. Här är den http://www.nogg.se/blogg.asp?idHomepage=45528

Igår var Noah inge vidare pigg. Han har varit dålig i magen ett tag. Igår tröttnade jag. TÄnker inte gå in på det nå mer ingående men jag valde att vara hemma med honom eftersom han vägra äta och magen var lös. Ringde vc och vi fick en tid lite senare samma dag. Det visade sig att Noah har en förkylning som satt sig i magen. Men nu vet vi och idag är han betydligt mycket piggare. Har ätit mat och druckit som vanligt. Men det var ju inte det enda igår, Madde och Benji var här en sväng och under den tiden hann Noah slå i huvudet i stolen. Tinningen blev intryckt och jag var rädd. Ringde sjukvårdsupplysningen för att höra mig för lite vad man skulle tänka på. Men det verkar ha gått bra TACK Å LOV!

Nej nu ska jag faktiskt plugga. Har en del att göra!


En sjuk liten Noah som sover... Vacker!!

Kommentarer
Postat av: mamma

gosiga Noah på bilden han sover, tänk vad gottlite smet är

2009-05-07 @ 21:13:03
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: mamma

gosiga Noah på bilden han sover, tänk vad gottlite smet är

2009-05-07 @ 21:13:31
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Anonym

stackars liten!

Men vilken söting han är!!

kram till er

2009-05-07 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0