Första maj...

Jaha kanske dags för en blogg? Har inte haft tid veckan som var och veckan innan var fulla av ångest och oro. Tentor, redovisningar mm. Men nu är det lungt.Är faktiskt ledig fram tills på tisdag. Det ni! Lämnade in hemtentan igår fast jag var klar redan iförrgår.

Förra helgen hade ju Ida dansuppvisning. Har en bild därifrån. Sen efter var vi och åt på hongkong med min mamma pappa och Sofie. Men vet ni vad som hände efter det jo jag fick en allergisk reaktion utav NÖTTER!! Ja faktiskt även vast läkaren sa så övertygat att jag inte var allergisk för det KAN man inte bli i vuxen åleder. Fick exakt samma reaktion som sist när jag ätit samma slags nöt. Jag har ätit jordnötter mandel mm. Men just det kan jag inte äta. Ska ringa allergimot och prata med läkaren. Var väldigt läskigt. Men jag behövde ju inte åka in eftersom jag hade medicin hemma och jag hann ta dom itid. VIlket var skönt.

Igår var det valborg. Vi hade det mysigt här hemma med trevligt besök och grillning. Senare gick vi iväg för att kolla på brasa. Barnen ville det och det är ju klart dom skulle få det. Jag och Madde hade så roligt med vårat skämt. Haha!! Killarna blev paffa och lite lätt stötta :) men roligt var det!

Nu kommer lite bilder...

 
Idas dansuppvisning! Så söta när dom små hoppade och dansade omkring. Ida gjorde mamma stolt!

    

Förra helgens mysiga dag!!

     


Gårdagens firande utav sista april!!

   
Från idag när vi skulle ut på promenad!!




Ida somnade med sina hörlurar idag. Hon var nog lite tött..

Nu fick ni
MASSOR med bilder utav mig. Nu ska jag slappa i soffan :)...

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jätte fina bilder på era barn

2009-05-02 @ 21:47:30
Postat av: mamma

härliga bilder.

2009-05-03 @ 06:56:26
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0