iller...

Våra nya familjemedlemar är två illrar. Jaa det är sant ett bitsk litet djur. Men dom är faktiskt riktigt trevliga. Ida har döpt dom och namnen blev Tingeling och Artur, haha snygga namn. Men hon är så glad över både illrarna och namnen. I helgen ska vi lära känna dom bättre. KAnske gå ut en sväng i koppel. TIngeling som är något trevligare inte bits och är allmänt jättenyfiken var ute och sprang med barnen idag på fm. Här kommer nån bild, men ni ska veta att ta en bild på en iller är inte det lättaste. Undertiden som jag satt på golvet och knäppte kort hoppade hon upp i min famn och myste lite.

Tingeling!



 

Hoppas på lite bättre bilder sen.
Idas ögonsten!



Kommentarer
Postat av: mela

UH, råtta ;) :D

2009-11-05 @ 23:52:54
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: victoria

Ja en blanding mellan råtta katt och ORM ;D... Jag lär nog ha en tid på mig att lära mig tycka om :)...

2009-11-06 @ 08:12:18
Postat av: madde

ååhhh läskig! Vwet inte om jag vågar komma hem till er=)

2009-11-07 @ 08:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0