Funderingar!

Det finns stunder man inte glömmer, stunder i livet man har kvar för alltid. Vissa saker är mindre roliga att ha med sig medan andra saker är helt underbara. En sak har jag gjort som jag kommer ångra hela mitt liv. Även om jag inerst inne vet att det var det bästa som hände just då. Men Ida och Noah ni hjälpte mig ur det och Jesper så klart. Här kommer lite gamla kort... Tiden då Noah var bebis. Kan sakna en bebis så mycket ibland.



Här är Ida kring 1år och 10 månader. Inte ens två år.
Noah han är en månad som mest och det är på sin 1 månadersdag där i bärselen.
Där var vi på västkusten!
På syskonkortet är samma dag vi kom hem från bb med Idas lillebror "Oa"... Älskar er!


Kommentarer
Postat av: maja

tiden går och vi med den

2009-10-12 @ 17:22:09
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0