Prinsessan Ida ♥

Imorgon blir min prinsessa 4 år. Tänk fyra år har gått sedan man låg  och led för att få nå så vackert. Helt underbara år har jag fått. Sen kom en liten bror där imellan också :).

Hon föddes 02.28 på natten den 5 oktober, efter 18 timmars smärta och måånga tårar. Ett dramatiskt slut på en lång förlossning, kämpa och smärta. Plötsligt sjunker hjärtljuden dramatiskt och många människor samlas i det lilla förlossningsrummet. Ett akut beslut tas att det är brottom att få ut bebisen.
Funkar inte sugklockan blir det snitt och det är bråttom.
Tre försök med klockan så kommer hon ut.
En så vacker varelse! Hon får hur fint som helst.
Rummet blir tomt, nu är vi bara 5, jag, Jesper, barnmorskan undersköterskan och Lilla Ida!
Namnet var klart och det var helt klart en liten Ida som låg där och tittade  fundersamt på mig.
Detta är otroligt jag har blivit mamma!




Dett var för fyra år sedan, nu har jag två av de underbara... Jag är stolt mamma till mina små. Inget  är mer betydelsefullt än dom. Utan Ida och Noah är jag intenting.


Kommentarer
Postat av: Elin

naaaaaw! :) Grattis lilla Ida!

2009-10-05 @ 08:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0