Så här är det....

Hej alla läsare (?!?!)

Tycker det här med blogg blir tråkigare och tråkigare. Det är ju roligare att skriva när man får nån kommentar lite respons. Visst nog skriver jag mest för min egen skull men då skulle jag ju lika göra kunna skriva en låst blogg eller varför inte i en gammal hedelig dagbok :).
Nå ja jag fortsätter å skriva ibland iallfall för min mamma läser ju :)

Har varit på en kvällspromenad med Anna det var skönt nu är det verkligen höst och snön ska tydligt komma på fredag. Vi som ska ut och åka då måste nog få min kära sambo att byta till vinterdäcken.

Imorgon fyller JEsper år också hela 28 år :D. Han har lite ångest är hemma. Haha! Men 30 är väl ingen ålder. Visst? Men jag ska till skolan på seminarium i morgon. Har skrivit reflektionsprotokoll som ska gås igenom i morgon av anda studenter i klassen. Usch, gillar inte riktigt att visa vad jag skriver. Tänk om man har helt fel. Har iallfall skrivit två tills i morgon det ena handlar om riskbruk och missbruk, ganska intressant men det är inte det som ligger mig närmast utan det var den andra boken. Den handlade om psykiskt sjuka. Mycket intressant. Lärde mig en hel del faktiskt. Kommer nog bli ett intressant seminaium tror jag.

Nepp nu är det ng snart sängläge. Är trött som vanligt...

Blev en ganska ointressant blogg det här kände jag. Men mer spännande än så här är det inte.

Hade tänkt lägga ut bilder från Idas barnkalas, men vill inte lägga ut bilder på andras barn så det skippar jag :)... Men lycket blev det och Ida är idag en lycklig och stolt 4 åring!

/ Victoria

Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen det där med att sakna kommentarerna, jag ser ju att jag har läsare men det är inte många som skriver något. Jag är ju själv dålig på det, så jag ska väl inte säga något.. Men här kommer iaf en liten kommentar.



Tror att jag fick en light-kris när jag fyllde 28 år, nu när det är dags för 30 så känns det helt lugnt :-)

2009-10-15 @ 09:48:57
URL: http://misstiili.blogspot.com
Postat av: victoria

Hehe ja det är väl så... Det är väl bara att acceptera sin ålder... Med tanke på din blogg så kommer jag inte in på den :(. Hoppas allt är bra med er!

2009-10-15 @ 11:20:22
Postat av: maja

visst är det roligt med komentarer, men det är inte många som kommenterar min heller.

2009-10-15 @ 20:26:53
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Anna

Man måste ju logga in på min blogg numera, ifall jag inte skickat instruktioner till dig tidigare så kan jag göra det nu, bara jag får din mailadress.



Allt är bra med oss, till våren utökas vi till en tvåbarnsfamilj vi också :-)

2009-10-16 @ 09:43:13
URL: http://misstiili.blogspot.com
Postat av: Anonym

Anna; Oj grattis :D va roligt. Det är så kul med barn! Ja skicka gärna om det är ok att ja läser din blogg. [email protected]

2009-10-16 @ 14:29:15
Postat av: Anna

Ja det ska bli jättekul! :-) Klart att det är ok att du läser, jag har skickat en inbjudan till dig nu. Ändrade till inloggning mest pga att jag lägger ut så mycket bilder på Theo och det känns säkrast när man vet vilka som läser.

2009-10-17 @ 12:04:05
URL: http://misstiili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0