Efterlyser flera timmar...

Just nu är det lite mycket. Vet inte riktigt hur jag få ihop allting? Dygnen har för få timmar och varför ska man behöva sova. Det har jag inte tid med.

Men nu har jag och Jepser varit ute och plockat svamp, massor med svamp. Har nog fått ihop 10 liter iallfall. Om inte mer! Det är roligt. Jesper satt och rensade i 2 timmar idag men det är mycket kvar. Kanske att jag sätter mig lite senare. Får la se då!

Just nu sitter jag och tittar på IDOL eller nu är det reklam men börjar väl snart igen.

Full fart i skolan och en del att göra, lite jobb har jag nästa vecka också. Känns bra. HAr inte varit där på en månad snart. Skönt med en paus men nu ska det bli roligt att jobba lite igen. Ska jobba med Anna också. VI har roiligt när vi jobbar :D.

Nu börjar det igen, baj baj!!

Kommentarer
Postat av: elin

hoho! uppdaterings dags tycker jag!

2009-09-30 @ 17:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0