En Malteser...

Liten önskan om en hund har jag. Den är inte så liten hellre. Skulle vilja ha en allergivänlig hund som inte fäller så mycket hår. Ingen hund är ju helt allergivänlig det vet jag men jag klarar de flesta hundar som jag ahr i min omgivning. Det är ju just mamma och pappas hund Asta som jag inte klarar av alls. Fattar inte det där. Har ju bott i samma hus som henne i flera flera år men nu kan ja inte vara i huset utan att behöva ta en tablett.

Har iallafall tittat runt lite på nätet och en Malteser skulle jag vilja ha... Dom är ju så söta, vita och fina! Mm det är en hög dröm hos mig det. Har du några tusen över tar jag dom gärna ;)... Men spara kan jag väl göra då. Dom kostar ju en del de dyraste jag hittat har gått på 18000:- och tikar är oftast dyrare.



Vacker!


Kommentarer
Postat av: maja

nog är de söta allt. Men de ska borstas helst varje dag och en vit hund blir ganska skitig. De kräver en hel del jobb, fast de är små!

2009-09-05 @ 22:52:41
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: Elin Westman

Victoria skaffa en shitzu, super söta, snälla med barn och allergivänliga, dessutom lite billigare än en Malteser=) ett litet tips=D

Ha en super mysig, trevlig helg!

Kram

2009-09-18 @ 17:53:35
Postat av: Victoria

Jaha är dom också allargivänliga. Det ska jag absolu tänka på. Hade både malteser och shitzu när jag var liten :)... Kanske därför dom funkade så bra:. Tack för tipset :D

2009-09-19 @ 00:07:49
URL: http://viccis.blogg.se/
Postat av: Danielle

En hund vore väl kul Victoria? :) Har du funderat nåt på bichon f. och bichon h. ? Kram

2009-10-21 @ 17:53:01
URL: http://danielleee.blogg.se/
Postat av: jenny w

oj vad lustigt. jag hamnade på din blogg här lite av en slump och har precis innan varit inne på aftonbladet o läst att maltesern helt otippat är farligaste hunden. Kolla in det!

2009-10-25 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0