Sega ostkrokar...

Seg fredagkväll det här är då. Ingenting på tv bara trök. Vad ska jag då hitta på? Jesper har två kompisar här och dom spelar pingis. Barnen har lagt sig. Kanske ska plugga lite då. Läsa på lite om LVU och LPT  men hur kul är det en fredagskväll då?

Hade ju varit trevligt med ett glas vin eller två. Men tråkigt att ta dom ensam. Men niu ska jag inte deppa för det :).

Var i skolan idag iallfall på föreläsning om SoL. Tycker det är kul men idag väar jag inte på hugget. Kände mig inte så pigg i kroppen men vi fick sluta en timme tidigare så det var ju skönt :).

Imorgon blir det dans för min lilla prinsessa sen på söndag ska vi till Avesta och fira mamma somfyllde år i onsdags. Det är väl vad som händer i helgen. Sen blir det en del pluggade också. Det måste man ju!!

Nepp nu ska jag nog spela lite wii tror jag visst och fortsätta äta mina seega ostkrokar :)
// Victoria




Lyxigt va??





Bruuuum

Kommentarer
Postat av: maja

Ida ser ju nöjd ut i alla fall :D

2009-09-04 @ 22:50:01
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0