B-uppsats??!!

Just nu är det lite för mycket motgångar.... Man tappar då lusten till det mesta och inget känns längre roligt. Just nu är jag mest stressad över b-uppsatsen som jag ska skriva. Men om VAD? ingenting ploppar upp i huvudet och känns intressant. Men jag tänker dag som natt på detta.

Nu har vi haft fint väder i några dagar, våren är här. Det är ju nästan lite overkligt med tanke på hur det nys såg ut med meterhöga snöhögar och snö i överflöd. Nu är den mesta snön borta och man ser gräser och asfalten igen. Ida har cyklat i några dagar nu. Hon är så lycklig. Men om hennes hosta bara ville ge sig :(.
Ida har dessutom blivit brun i ansiktet, hon tittade lyckligt på sig själv i spegeln och gillade den bruna nyansen på kinderna. När hon sedan kom upp i sin säng för att sova så ville hon inte ha täcket på sig. Jag frågade varför? då svarade hon att hon blir ju inte brun på benen. Förklarade för enne att man blir inte brun utav lampan ;). Hon suckade djupt och drog täcket över sig.

Noah somnade kl 18 i kväll, han var så trött och orkade inte vara uppe en minut till. Efter en dag ute och hjälpt pappa blir man trött faktiskt!

Nepp nu började det bli dags för sängen. En ny dag att plugga imorgon! Men motivationen är i botten...

Kommentarer
Postat av: maja

Det är jobbigt när man inte riktigt vet hur det kommer att bli, men jag lovar det löser sig till slut. Tänker på min termin med min C-uppsats

2010-04-15 @ 16:45:42
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0